besök

lördag 2 augusti 2008

Det är så mysigt...

Fram till för några dagar sedan har Wilma alltid måst somna själv.. det har varit stört omöjligt för henne att somna bredvid mig, eller med mig och Jocke i rummet..
Men sen vi kom hem från Dalarna har det varit tvärt om.. hon har skrikit och skrikit när vi lagt henne.. men så fort jag lyft upp henne och lagt mig bredvid henne i våran säng, så har hon blivit tyst och somnat på två sekunder.

Dagtid somnar hon fortfarande ensam.. bara ensam. Men på kvällarna får jag den mysigaste stunden på dygnet.. ligga och hålla om henne och höra på hennes andning och små mmm.. mmm.. mmm tills hon somnar. Min lilla gostjej.

Tiden går så fort. Nu går hon.. och snart är hon 11 månader. I november börjar hon förmodligen på dagis.

Nu sover hon för natten. Gosiga söta underbara Wilma.

-kram världen-

Inga kommentarer: