besök

lördag 23 augusti 2008

McDonald´s

Jag är snurrig i huvudet.. det är jag. Jag är lätt förvirrad.. speedad och rörig.. Idag är inskolningsdag TRE. Efter idag förväntas jag kunna det jag ska.. eller klara mig själv åtminstone.. skulle behöva minst tre pass a´tre timmar till för att hänga med i svängarna känns det som. Kan jag skylla på åldern? Jag har kommit över den tröskel när det är lätt att lära sig nya saker?? Går det? hehe..

Problemet är att jag TÄNKER för mycket.. istället för att bara göra.. sen glömmer jag hälften av det kommande för att jag tänker på vad jag gjort och vad jag ska göra.. um.. Hur ska jag klara av det här? Jag borde tänka "piece of cake".. men jag kan lugnt säga att jag LÄNGTAR tills om så där tre fyra månader när jag faktiskt kan det jag ska.. vilket jag tydligen egentligen ska kunna nästa lördag, när jag ska gå mitt första riktiga pass.. ensam..

Var på en station igår (jag är i kök bör tilläggas) och jag var totalt snurrig efter 1,5 timme.. när passet var slut frågade Betty (min inskolare) om jag skulle klara av det själv om det inte var rusning.. -eh nej, det skulle bli kaos, erkände jag. Idag ska jag vara på en annan station, och sen får jag öva mer på den station jag var på igår.. (får jag öva till stängningsdags??) Okej.. så är det.

Nu ska jag plugga in hur man dressar QP, McFeast och Big Tasty.. önska mig lycka till.

-högst bedrövad och gammal Malin-

Inga kommentarer: