besök

torsdag 7 augusti 2008

Intervju

Så var det gjort.. den hemska läskiga gruppintervjun är över. Hur var det då? Läskigt!

Vi var sju tjejer och intervjuaren. Först skulle alla presentera sig, sen var det lite diskusionsfrågor.. och tillsist skulle var och en säga två goda egenskaper som man själv besitter..

Svårt var det. Jag pratade som vanligt alldeles för mycket, sa helt sjuka saker och var knäpp rent allmänt. Antar att det var lika bra. Jag är ju sådan.. det är svårt att vara på något annat vis då.

På söndag skulle de ha en gruppintervju till, och efter söndag, dvs nästa vecka någon gång skulle de höra av sig.. oavsett om man är aktuell eller ej.

6-7 stycken skulle anställas.. eftersom vi var sju idag, drar jag slutsatsen att de är lika många på söndag. Förmodligen får runt hälften jobb.
Jag var äldst ska tilläggas.. näst efter intervjuaren som var 29. Sen var någon strax 27, någon 26.. och resten runt tjugo.

HÅLL TUMMARNA!!!

Vet inte alls hur det gick för mig. Syntes gjorde jag ju.. hördes ännu mer *suckar*

-kram världen-

1 kommentar:

Anonym sa...

Tummhållandet fortsätter med glädje och hopp :)