besök

tisdag 5 augusti 2008

Lite positiva vindar..

..äntligen!

Det regnar och det blåser.. regnet är bra.. då frodas svampen i skogen.
Men det var inte det jag menade..

Ska på intervju på McDonald´s på torsdag halv två. Gruppintervju..

- Malin *harkel* (hes som fan för att jag inte pratat på hela dagen)
- Väckte jag dig?
- Va nej, jag sitter och dricker kaffe och funderar lite..

Hon som ringde var gammal klassis med sambon. Glad som jag blev ringde jag direkt till mamma och bad henne vara barnvakt på torsdag, sen ringde jag samborambo och berättade också.

Vilken bra förmiddag. Håll tummarna nu allihop att jag gör ett bra intryck på torsdag och att dom väljer mig även om det är många där. Vore så skönt att börja jobba.. och det vore helt fantastiskt att jobba här i stan.

*håller mina egna tummar redan*

-kram världen-

4 kommentarer:

Mary sa...

jag ska hålla alla tummar jag har! (och några extra)

Anonym sa...

Klart vi håller tummarna! :D

Anonym sa...

Jag hade stora planer för morgondagen. Hade tänkt tvätta, dammsuga, rensa garderoberna, busa med Lillkillen och laga supergod mat. Men jag släpper allt (utom David) för din skull! Jag håller tummarna och struntar i om jag får kramp. Släpper inte förrän du meddelat mig hur det gått. Lyckosparkar och bamsekramar xoxo

Anonym sa...

Håller tummar och tår. Och skulle det skita sig tycker jag du ska åtminstone prova inom vården det är inte så hemskt som det verkar iaf inte på natten