besök

tisdag 19 augusti 2008

NU

..mår kissen bättre igen. Tack och lov.

Jag ska på intro på mcd om 2 h och 20 min. Har sovit ungefär tre timmar i natt.. och är verkligen utvilad.. INTE!!.. somnade väl runt tio i ett i natt (vi väntade på att kissen skulle vakna som han skulle).. sen vaknade jag 2.34 och var kissnödig.. sen kunde jag inte somna utan låg och vred mig till halv fem (då kollade jag klockan sista gången).. sen vakna lilla ilskbyttan runt 05.50 eller så.. och skulle INTE somna om.. mm myyyyysigt det är med småknytt ibland haha.

Lika bra att vara vaken nu då.. har just satt på en kanna kaffe och väntar på att den ska brygga klart.. NU har Wilma somnat igen bör tilläggas.. men ingen större idé att gå och sova de 20 minuterna som är kvar tills alarmet ringer.. vet en mamma som kommer sova lunch samtidigt som sin dotter idag.. gissa vem?

Kanske inte kunde sova pga jobbnerver.. eller giftasnerver.. eller för mycket kaffe i omlopp i kroppen.. vem vet.

Nu ska jag byta om, sen äta lite frukost.

-kram världen-

Inga kommentarer: