besök

torsdag 14 augusti 2008

En knapp vecka kvar..

..sen ska vi gifta oss.. börjar bli lite nervös. Var hos frissan igår och diskuterade håruppsättningen.. tror det blir jätte fint.. det är knasigt men jag vill se "perfekt" ut på onsdag.. jag som inte ens är mycket för bröllop..

Har solat fyra gånger eller nåt.. hinner nog med en eller två gånger till förmodligen. Ska gå en snabbdiet också (vet att det är onödigt och att jag är larivt fåfäng, men vad fan, man gifter sig förhoppningsvis bara en gång så då kan det väl vara värt lite späkning precis innan)..

Ringarna är jätte fina.. känns naket nu, för vi har lämnat in förlovningsringarna på putsning.

Shit, alla förberedelser är klara.. utom sminkningen, har inte råd att köpa det där som jag vill ha.. håller fortfarande tummarna för att bilen ska bli såld senast måndag haha.. annars får jag ta det jag har och göra det bästa av det..

Igår köpte jag kläder till Wilma som hon ska ha på sig.. hon kommer som alltid bli supersöt :) Varken rosa eller rött blir det hihi.. bra det :)

På fredag efter jobbet ska Jocke till outletten.. han ska ha jeans och snygg skjorta.. hoppas det finns något som är perfekt.. kanske nya skor också..

De sista gästerna ska bestämma vad de ska ha för mat, sen ska jag förvarna restaurangen.. så ska jag lämna in adresser på vittnena till gröna kulle.. sen är det klart. Phew..

På tisdag har jag intro på McDonald´s i två timmar förresten..

Det var allt för nu

-kram världen-

4 kommentarer:

Anonym sa...

ååååh! Jag vill också gifta mig!!!!!!!!!!! hihi

Fejdan sa...

Men va? OJ OJ! Nu måste jag verkligen se till att faktiskt FÖLJA mina bloggbevakningar. Åh, så spännande!!! KRAM!

Anonym sa...

Söt du är. Vi kan också göra så. Skicka sms alltså. Fast just det där inlägget handlade faktiskt inte om kristofer. Utan hans föräldrar. Eller hans mamma. Som just nu hatar mig, och aldrig mer vill träffa mig och prata.

Anonym sa...

tack <3 du gjorde mig rörd.