besök

tisdag 19 augusti 2008

trött så trött

Hektisk dag, lite sova natten innan.. jag känner mig helt slut rent ut sagt.

Hur som helst.. introt på mcd gick bra.. börjar redan på torsdag 14.30 med min inskolning. Ska bli roligt. Tre timmar torsdag, fredag och lördag. Sen är jag fullärd.. eller? ;)

Har hämtat ringarna idag.. fina är dom! iiih *fniss*

Vägde 61,1 för er som vill veta.. inga fem kilo minus än så länge *garv* Får väl se vad jag väger i morgon när dieten är färdig.. men om jag inte går ner 2,5 kilo under natten så funkade den inte som utlovat hehe. Får väl nöja mig med tre då.. om det ska vara så petigt.

Ska snart duscha, och måla naglarna.. sen ska jag se på tv och äta middag.. och sen.. äntligen..SOOOVAAAAA.. skulle kunna somna här och nu, men det vore lite dumt.

I morgon byter jag efternamn.. jag är lite spänd och nervös och pirrig.. men bara på positivt vis.

-kram världen-

p.s. restaurangen ringde och frågade om jag bokat bord för fyra i morgon klockan 18.. och om jag hade det, kunde jag komma tidigare för de hade storsittning på kvällen *fnissar* -Nej 18, sa jag... -eeeh jaa klockan 18, sa hon. Ja klockan 18, sa jag, men vi ÄR 18.. det är vi som är eran storsittning hehe, sa jag. -Oj! sa hon, förlåt att jag störde. -Ingen fara, sa jag och sen la vi på. Hoppas dom inte är lika förvirrade i morgon, då kan det sluta hur som helst. d.s.

2 kommentarer:

Anonym sa...

LYCKA TIIIIIIIILL!!!!!!!!!!!!!! :D:D:D

Och jag väger typ 20 kg mer än dig. Kul. :)

Fejdan sa...

Åh så spännande! *massa kramar*