besök

måndag 18 augusti 2008

Diet igen..

..tredje dagen av fyra.. börjar få lite häng, men det syns ingen större skillnad.. testade den här dieten nån gång när jag just flyttat till Karlstad för att plugga.. minns att jag blev väldigt smal.. men det kanske inte syntes precis förrän i slutet (vilket gör det enklare att ge upp innan man når i mål)..

Såg att dom har den i Amelia den här veckan/månaden.. vad är oddsen för det?

Sitter och dricker kaffe nu.. i morgon är det introMcD.. jag är lite nervös faktiskt.. men det ska bli roligt. Är nog mer nervös inför onsdag.. skulle plockat ögonbrynen igår men fick inte tummen ur arslet.. får bli idag. Jag har blivit så lat på den fronten.. rakar med hyvel oftast.. bara jämnar till och tar bort.. men nu ska det plockas på riktigt. Har tänkt sola sista gången idag också.. um.. i morgon ska jag måla naglarna, för det hinns nog inte med på onsdag. Har kollat upp exakta slutpriset på ringarna.. ska ringa vigselförrättaren efter lunch.. hon (sekreteraren egentligen) satt i möte när jag ringde för en halvtimme sen.. ska fråga om man får dricka champagne på utsidan trots att det är allmän plats, eller om det funkar att dricka det där inne.. så är jag faktiskt nyfiken på hur själva vigseln går till.. känns som om det är läge att fråga det nu.. innan det är dags hehe.

Igår fixade vi det sista med klänningen.. klippte av tyllen som var för lång.. det var lite bökigt, men jag hoppas det ser okej ut ändå..

Jag är fortfarande inte hungrig.. bara så ni vet ;)

Ja ja.. nu lite mer kaffe.. sen.. får jag se vad som händer.

-kram världen-

Inga kommentarer: