besök

tisdag 30 oktober 2007

APTRÅK

Ja det e aptrist.. lilla Wilma sover.. hörseln var bra förresten.. såg ut som det skulle.. Roger ramlade förbi.. han hade shoppat loss.. en ljusstake om Wilma kanske ville ha en lite närmre jul *skrattar* Mm jo det kanske hon vill ha förståss... fast jag tror inte hon vet om det själv hi hi. Och värmeljus.. men det får hon inte leka med faktiskt.. och en badbalja och två små lunchboxar (dom var till Jocke). Jag kom av mig när han knackade på.. vi skulle ju få låna Ulrikas badbalja, men jag blev så skämsig för att det ser ut som en atombomb har fallit innanför altandörren, så jag kom inte ihåg det just då.. så kan det gå :/ Aja.. i morgon får jag städa helt enkelt..

Hur som helst, det är aptrist.. för jag vet inte vad jag ska hitta på. Städa skulle jag ju kunna börja med idag, men jag har ingen lust. Får bli i morgon. Mamma och pappa har farit sin kos till Uddevalla, så jag kan inte gå och hälsa på dom heller.. Jocke jobbar och kommer säkert vara snortrött när han kommer hem.. och Wilma.. ja hon sover.. hon är väl inte så där jätterolig att dricka kaffe med heller.. haha. Vi var alla fall ute och gick förut. Handlade lite på ICA.. mat till henne och tvättlappar.. det var väl iofs inte jätte spännande.. men i alla fall.. Måste hitta på något!!!! aaaaah *galen*

I morgon ska vi på läkarkontroll halvtre.. men dagarna blir så lååååånga när Wilma sover.. man kan ju inte vara ute och gå 8 timmar om dagen liksom.. vete fan vad jag ska göra.. I morgon städa.. idag... vet inte :( Rastlösa Malin is back in town

-suck-

Inga kommentarer: