besök

tisdag 23 oktober 2007

tradera jippot

Jag vann aktionen 3 oktober.. här nedan är mailen jag fått från säljaren.. bara för att jag tycker att det är intressant och inte har något vettigare att skriva just nu;

(4 okt)
Grattis fetsnygg!

Du vann auktioner av mig enligt nedan:

48751802 - Populär Abercrombie tröja LARGE (510 kr)

Frakt: 77 kr
Summa: 587 kr
-------------------------------
jag skrev och frågade om det kommer någon tröja eller ej..
------------------

(15 okt)
hej !
Alla auktioner beräknas komma iväg denna vecka, mvh
----------------
(18 okt)

Hej !

Jag har förstått att alla är upprörda över att inte fått sina auktioner levererade, därför går nu detta massmail ut till alla er som drabbats.

Vi fick en försäljningsstrategi presenterade för oss som vi ville försöka oss på, fick även veta att många andra använder denna typ på tradera.

Det visar sig nu att detta inte fungerar och därför dröjer varorna, men vi ska göra allt för att kunna få ut dem snarast.

Som det ser ut i dagsläget, abercrombie på väg ut, underkläder går imorgon, smycken nästa vecka.

Ber tusen gånger om ursäkt för att vi ställt till det, kommer aldrig att använda oss av denna strategi igen.Men ingen kommer att bli blåst, alla kommer att få sina auktioner.

MVH

-------------------

(idag)

Någon har haft nöjet att sabotera för mig och alla er som lagt bud hos oss, så vi kommer inte att kunna leverera era auktioner.

Förstår inte varför man förstör för andra när man själv inte har nån vinning på det, men vi har blivit bestulna på alla våra varor.

Detta gör att vi behöver ditt kontonummer samt summa för att vi ska kunna göra en återbetalning på pengar som du lagt ut.

Hoppas den person som fått en familj på fall är riktigt nöjd nu och sover gott på nätterna.

MVH

----------------
Hur många tror ni går på den snyfthistorien? skriv gärna och kommentera.. och frossa i eländet..

2 kommentarer:

Anonym sa...

Fy fan vilka idioter! Tror dom att ni skulle gå på det där?!?

fetsnygg sa...

jaa klart dom trodde.. *älta älta* ;)