besök

lördag 20 oktober 2007

måste skärpa mig


Sover till ett om dagarna, och mitt stora nöje är att göra små serier av Wilma i bild-dagboken.. jag måste rycka upp mig och bli lite mer kreativ.. även om det är väldigt roligt *skratt*. Jag måste tvätta och städa, och kanske göra den där bilderboken som finns i huvudet "lilla gumman och mammorna", och skriva min C-uppsats, det har jag faktiskt tid med.. och plocka ögonbrynen kanske, och duscha.. förtillfället har jag intorkat barnkräks i håret *sexiga jag* :)

Jag borde gå ut mer, få lite dagsljus och motion.. storhandla och baka bullar och laga nyttig mat.. man kan inte leva på snabbmat, jag vet det..

fast det är bra roligt att ha Wilma i knät och bara busa.. hon är så söt när hon skrattar.. och snabbmat är smidigt.. och gott.. fast jag blir sugen på husman ibland, så är det bara.. och vem har tid att duscha och sminka sig? *skratt*

Ja ja, snart ska jag bli lite piggare.. äta mera frukt och städa och diska.. snart snart ;)

kram världen

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja visst är det roligt att skriva texter till bilder på barn :) Kul att du anammat denna sysselsättning :)