besök

måndag 29 oktober 2007

synd om mig..

Den rubriken hade Elin när hon var sjuk, så jag annammar densamma.. vaknade med ont i halsen.. så där så man känner att det kan bryta ut och bli snorigt, febrigt och jävligt vilken sekund som helst. Hoppas det går tillbaka innan jag blir sjuk på riktigt. Ska köra husmanskuren "kaffe och cigg" *skojjar bara*. Hatar att vara sjuk.. dessutom vill jag inte smitta lilla W och stora J. Och så kommer bror och hans son på torsdag, då vill vi vara friska. Lilla W måste ju få träffa morbror och storkusin (som inte ens är 1,5 år, men i alla fall hihi).

Dessutom är det två läkarbesök med lilla W den här veckan. Först är det barnläkaren och vägning och koll av reflexer och allt möjligt.. sen är det hörselkontrollen som dom gör på BB om man är kvar tillräckligt länge. Dom kollar med signalpip i öronen på W och ser om flimmerhåren reagerar.. eller något sådant, jag är inte insatt. Kolla hörseln på henne ska dom göra i alla fall.. och på torsdag är det ju baby-massage igen. Ryggen ska masseras den här veckan.. det vill vi inte missa..

Rackarns höst med väderomslag *tjurar lite*

Nu är nog kaffet klart

-over and aaahhhhhtchooooooooo-

1 kommentar:

Anonym sa...

Bahh hoppas du slipper bli sjuk. Själv måste jag nog kanske dra mig i väg till doktorn då jag aldrig tycks bli helt frisk :S