besök

torsdag 18 oktober 2007

klädångest

Rent allmänt.. börjar bli trött på att gå i mysbrallor.. men kommer ju inte i mina vanliga byxor.. åtminstone kan jag inte knäppa knapparna.. de byxor jag kommer i börjar bli fasligt slitna.. urk.. urtvättade och tråkiga..

27:e ska jag på fest.. det ni! :D Jocke ska vara med Wilma.. *kommer sakna henne säkert*.. dilemmat är.. KLÄDER.. se festlig ut.. känna sig snygg vill man ju.. *suck* kan ju inte direkt ha Jockes jeans med häng om jag ska gå ut.. *fundera* Kilar i byxorna är otänkbart.. högst oacceptabelt.. köpa nytt är också att glömma.. fetpank ju.. hm.. får komma på något.. hoppas jag.

Till något mer upplyftande;
Idag var jag och Wilma på babymassage.. hon somnade på vägen dit, sen sov hon sig igenom halva massagen *skratt* Får väl passa på att öva här hemma någongång när hon är vaken och nöjd *skratt* Alla andra barn kinkade och grät och var hungriga och frös.. Wilma bara sov. Barnen måste ju vara nakna när man masserar dom, och då brukar de flesta i alla fall vakna.. men inte min lilla tös.. hon brås på mamma *skratt*. Sen vaknade hon till på hemvägen, fick mat när vi kom hem, och sen somnade hon igen haha.. toktjej. Tydligen kan dom bli trötta av massagen.. men om man sover under själva "knådandet" borde man ju inte bli så sömnig tycker jag.. men jag tycker tydligen fel haha.
Idag ska vi på kalas, Jockes kusse fyller 17. Festkläder i mitt fall är ju bara att glömma (se ovan), men lilla W ska få ha en body med spetskrage (inte spetskrage kanske, men lite volanger är det).. så blir det nog gulliga strumpbyxor och en liten klänning.. och en rosett i håret (skojjar bara, hon har lika lite hår som pappan sin *s*) Det ska bli trevligt.

Nu blir det till att stoppa något i magen.. har bara ätit en isglass idag *slarvmalin*

kram världen

Inga kommentarer: