besök

torsdag 11 oktober 2007

tokunge


Jo, det är faktiskt sant, jag har en liten tokunge. Hon älskar verkligen mobilen över sängen.. när den snurrar alltså. När den slutar snurra och pling-plong-musiken tystnar (när det är meningen att hon ska ha kommit till ro och det är dags att somna) då blir hon JÄTTE AAAARG och skriker.. Så mycket älskar hon sin sängmobil.

I natt vägrade hon sova.. hon var jätte pigg.. jag däremot var jätte trött *skratt*. Hon låg och sa AAAH! AAH! AAAH! så fort hennes trötta mamma lyckats somna. Vilket givetvis ledde till att jag vaknade var femte minut (så höll det på i tre timmar). När jag trött och irriterad tittade på min gullunge som så klart låg i sin egen säng.. tittade hon inte på mig, utan på sin stillastående mobil.. stora pigga ögon.. AAAH! AAH! AAAH!


Så.. först nöjd, sen arg.. så kan det gå.

Kram världen

Inga kommentarer: