besök

lördag 27 oktober 2007

partaj!



Idag är det festligt värre. Först var hela familjen på kalas hos "svägerskan", och nu i kväll ska jag, J, A, M och lite annat löst folk *skojar* på fest hos Elin. Skoj!!! :) Det är ju i alla fall positivt att jag fått feta klyftan nu när jag fött barn *garvar*. Dess värre har jag också fått andra mindre önskvärda former, men det går över haha.

Lilla Gulle är hos farmor och farfar och ska sova där över natten!! *SAKNA!!!* Jag vet att hon har det hur bra som helst, men jag saknar henne ändå. Min älskade lilla Wilma. Mammas gullegris. Gosch.. att det ska kännas så underligt att ha henne borta över natten.. oj oj oj.. men men.. jag får vänja mig.. snart fyller hon 19 och flyttar hemmifrån *skratt*



Hon var så fin idag på kalaset, i sin elefantklänning som hon fått av faster, och nya (förstora) strumpbyxor och allt. Att man kan vara så kär i ett litet barn. Min älskade Wilma. Det trodde jag inte om mig själv. Att bli mamma är verkligen att få någon att älska villkorslöst. Vilket får mig att tänka på Maggans fråga "vill du bli en bra mamma".. klart jag vill! Jag vill bli den bästa tänkbara mamma en liten tjej kan ha. Min Wilma.. :)

Nu ska jag ta en öl och känna mig snygg och sexig en stund haha.. istället för att känna mig som en mjölkmaskin *s*.

-kram världen-

Inga kommentarer: