besök

onsdag 31 oktober 2007

aptråket..

..har gått över.. så blir det när man sover.. ny dag nya möjligheter.

I morse ringde Martin och sa att han och Viktor kommer idag i stället för i morgon. Han tyckte tydligen inte heller att det var roligt att vara hemma själv utan något att göra *s* (Katta e på kurs eller något) Så dom dyker väl upp i stan snart skulle jag tippa. Han sa att han blir ju själv här med (sover ju i mammas och pappas lägenhet).. men det var visst bättre här haha. Tycker jag med, för då kan jag ju springa dit :D Mamma och pappa kommer nog hem på fredag tror jag.

Jaha.. barnläkaren idag halvtre. Just nu sover gos.. men hon vaknar nog snart skulle jag tro. Sen ska vi fika med Elin efter det.. och sen, tja sen ska vi nog leka med Viktor haha..

-kram världen-

Inga kommentarer: