besök

fredag 5 oktober 2007

*visslar*

Infektionen har gått ur kroppen och pencilinkuren är över.. fan vad fort dagarna går.. flyger förbi.. lilla tjejen är fyra veckor på söndag.. och om fyra dagar är hon en månad gammal.. oerhört fort har det gått..

På måndag ska vi till banken och fixa lite.. kolla om vi får huslån och fixa spar åt Wilma.. fixa med förmånstagare på pensionssparet osv. Vuxenpoäng va??

Appropå vuxenpoäng.. idag kom ett brev på posten.. det stod "till målsman för ... Therus.." Jag är MÅLSMAN herre gud.. första tanken var "eh vaaa.. målsman för mig??" haha.. tänkte inte på att Wilma faktiskt bara heter just Therus i registren för tillfället.. slarvmamma har ju inte skickat in namnregistreringen till skattemyndigheten och folkbokföringen än hehe. Får fixa det i helgen :)

I onsdags blev Jocke i alla fall målsman och vårdnadshavare och pappa på papper.. tufft va? *s*

Idag förvandlades förresten Wilma till en sjöstjärna.. hade inte kameran med mig, men söt var hon i sin flisoverall.. haha.. såg precis ut som en liten sjöstjärna, för den var ju alldeles förstor och med luva.. babyblå dessutom hehe.. arvegods :)

näe, nu ska jag glo på dumburken lite tror jag..

kram världen

Inga kommentarer: