besök

måndag 8 oktober 2007

fy fan

Läste en blogg på Lunarstorm (ja jag är en nörd, jag är med där).. en liten kille på fyra månader hade inte vaknat i fredags.. han hade dött i sömnen.. plötslig spädbarnsdöd..

Vad i helvete skulle man göra i ett sånt läge? Hur skulle man reagera (nej det vill jag inte veta).. och vad säger man till föräldrarna? "beklagar sorgen" HALLÅÅÅÅ... så fjuttigt.. torftigt.. finns ju inga ord som räcker till i ett sådant läge.. själv skulle jag nog bara bli arg om massa okända människor skrev sånt trams R I P är ju poppis på lunar.. bara lägg av!!

*mår illa*

Stackars människor.. jag skulle dö jag med..
Hur reser man sig och går vidare om ens barn dör???

Kan inte ens.. vill inte ens försöka sätta mig in i situationen..

Jag kanske inte är den ultimata mamman.. eller snarare, jag kanske inte är urtypen för mammor.. men Gud vet att jag skulle dö om något hände Wilma..

usch

-kram världen, du hemska och fantastiska ställe att uppleva-

Inga kommentarer: