besök

lördag 21 mars 2009

blev hotad på jobbet..

Blev hotad att bli nerslagen idag på jobbet!

Är inte lika hemskt som det låter, egentligen var det riktigt roligt.
Jag stod och plockade godis och så kom det en gammal dam med rullator. - Är jag ivägen? frågade jag. -Nej, då slår jag ner dig.. fick jag som svar. -Oj då! då kan det bli riktigt spännande, sa jag med spelad fasa. -Kanske det, svarade gumman och skrattade.

Gissar, att om hon slår ner mig så är jag ännu mer ivägen, eftersom hon då måste gå runt 1m och 70 cm med sin rullator. Står jag upp kan jag inte vara mycket bredare än 0,5 meter, eller vad tror ni?

Så spännande hade jag det iallafall hehe.

Ska sova några timmar nu, sen brygga en kanna och häva i mig innan det är dags för tio timmar på donken.

Lev väl
-m-

Inga kommentarer: