besök

måndag 2 mars 2009

Idag har jag köpt...

...världens snyggaste rosa... POTTA! :D -Tack tack! sa Wilma.. efter att hon sagt "potta.. baaaajs" hehe.

Till hennes stora förtjusning hade jag också köpt en påse med lösgodis, varav en tredjedel nog var kinapuffar.. det finns någon som ÄLSKAR kinapuffar nämligen. Hon står bredvid mig och hoppar och ropar "DODIS! DODIS!" och varje gång hon får en kinapuff fnissar hon förtjust och stoppar snabbt in den i munnen. Sen börjar hon igen "dodis! dodis!"

Så.. annars har jag jobbat idag.. 11.00-20.00. Är bara ledig på onsdag den här veckan. Lördag och söndag stänger jag. På lördag ska jag dessutom med och introduceras på extrajobbet jag skrev om för några dagar sen. Blir en tuuuuung jobbhelg med andra ord. Men på måndag är jag ledig igen, så det ska nog gå fint.

Hupp, nu blire TV.

-kram världen-

p.s. Han köpte inga nya mysbrallor, gubben min. D.s.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jobbar du natten den 21:a. då ska jag ut o svira nämligen :P