besök

fredag 20 mars 2009

Dagens..

dagens;

jobb: 07.30-18.30, karamellkungen
låt: I´m only happy when it rains *flinar lite*
känsla: upprymd, känner mig nästan som gamla Malin.. karlstadsmalin.. dom bra delarna bör tilläggas.. -hej gamle vän, känner jag för att säga till mig själv, och skaka hand och kramas.
mat: snitzel och pommes
dryck: red bull och kaffe (måste fylla på med vatten känner jag)
händelse: ingen aning, har ju jobbat, jobbat och jobbat. Gillade att köra bil dock. Nice!

Jaha, mer då? inget, har solat lite.. handlat lite.. är trött som f a n.

Imorgon blir det mer jobb.. först karamellkungen 08-13.30, sen donken 18.00-04.30 cirka..

Söndagen blir sova sova.. sen träffa systeryster.. med lite tur hinner jag åka och handla med Jenny också, men jag tvivlar..

hupp, nä tjing på er
-kram världen-

Inga kommentarer: