besök

torsdag 26 mars 2009

fick sovmorgon idag..

..gick upp 07.15 ;) Drygt en timme senare än den senaste veckan.. känner mig riktigt pigg faktiskt. Synd att vi måste vara hemma och inne jag och donnan.. Wilma är rätt pigg idag hon också.. snorig förstås, det är jag också.. vaknade med en sån där äcklig slemhinna i munnen, som man får när man sovit med öppen mun..

Sover alltid med stängd mun annars, när jag inte är förkyld alltså.. avskyr när man får sån där förkylningssovsmak i munnen..

Hur som helst, har just startat en tvättmaskin.. funderar på vad vi ska göra idag för att inte bli totalt uttråkade. Ta det lugnt ska vi ju göra så klart.. men vi måste ju trots allt roa oss på något vis, annars blir både jag och Wilma galna. Så.. vi får väl se vad det blir. Kanske bygger vi en koja och går på safariäventyr i vardagsrummet.. eller slåss mot dammråttorna under sängen, vi får se, vi får se.. Tror jag ska måla på en av t-shirtarna jag köpte igår också.. om jag kommer på något roligt motiv.

Vi har sett på storasyster och lillebror på barnkanalen redan, det är roligt tycker Wilma.. sen kan man lalla lite på vinjetten så skrattar hon hela dagen ;)

Kaffebryggning står näst på schemat, hittills bara ett glas pulverkaffe.

-kram världen-

Inga kommentarer: