besök

söndag 1 mars 2009

nyvaken..

..och lite trött.

Vaknade ensam i sängen när klockan ringde för 22 minuter sen. Gubben ligger på soffan och sover..

Nej vi har inte bråkat, men kvällen slutade med att vi såg en film "rallybrydar" på TV. Jocke blev trött och somnade i mitt knä. När jag sett klart, gick jag upp ur soffan och vimsade runt en kvart i lägenheten innan jag gick och la mig. Gubben blev kvar på soffan. Väckte honom lite grann, men sen gav jag upp. Där ligger han således fortfarande. Det ser lite kallt ut utan täcke.. men han har ju sina utslitna träningsbrallor och en t-shirt i alla fall. Idag när jag jobbar, ska han och svågern (haha svåger.. *fniss fniss*) till outletten i Hälleforsnäs, så jag hoppas han köper nya mysbyxor där *S*.

En timme tills jag börjar jobba. Sen blir det jobba av i sju timmar.. till 17.00 idag. Lite trist, för systeryster och Dadid är ju hos mamma och pappa och hälsar på, men hann i alla fall träffa dom en stund igår :D.

Nu ska jag dricka upp mitt pulverkaffe, byta om och snart vandra iväg mot donken.

-kram världen-

1 kommentar:

Anonym sa...

Trivs ju med mina fina träningsbyxor :)