besök

måndag 23 mars 2009

Satsar på..

..att jobba ihjäl mig.. det är min nya livsstil. (varför kan jag aldrig göra någonting normalt?)

Hur som helst, tackar ja till alla jobbtillfällen som dyker upp just nu.. vet inte varför, det känns bara skönt. JOBBA jobba jobba jobba.. om jag fick skulle jag förmodligen jobba 7 dagar i veckan 16 timmar varje dag.. nej jag överdriver, men i alla fall..

I morgon skulle jag jobbat 10.00-13.00, så kom chefen och frågade om jag hade bil, och om jag hade det, hade jag i sådana fall lust att åka fram och tillbaka till Linköping i morgon och lämna ett vattenprov. SURE, svarade jag, ringde dagis och det var bokat. Sen blev chefen lite nervig och sa, -just jävlar, du börjar tio! - det är lugnt svarade jag..

Tipp topp, rullar iväg mot Linköping 07.15 i morgon, med en liten väska.. letar mig fram till rätt ställe, lämnar väskan och åker hem igen. Räknas det ens som jobb förresten? Hur som helst, borde vara tillbaka i lagom tid för att hinna med ordinarie passet..

Nån som har jobb till mig 13.30-23.00 i morgon, jag är ledig ;) *skojar*

Oki, det var väl allt..
Ska dra i mig en kanna kaffe nu.. har knappt hunnit dricka något idag. Jobbade 11.30-20.00 och handlade skor på lunchen.. så.. nu måste jag ta igen det.

-kram världen-

Inga kommentarer: