besök

söndag 8 mars 2009

läser mammabloggar..

..man kanske skulle skaffa Wilma ett litet syskon? Snygga mammakläder finns det på LaRedoute i alla fall.. kanske inte är anledning nog? haha. Är nog fortfarande trött.

Mer kaffe!!!

Jobbelijobb.. ska äta värsta donkenmaten idag.. igår åt jag både lunch och middag där.. tur att jag börjat jobba med godis också.. varrierad kost är ju det bästa har jag hört ;) *skojar* Man får inte äta godiset haha.. tur det kanske *Garv*. Strand 2009 här kommer jag!... rullande!!!

Ah, näe, tur det snart är vår, så det blir kul att vara utomhus och röra på sig igen *s*.

Kaffe var det

-m-

1 kommentar:

Anonym sa...

Sitter i min ensamhet och läser ikapp. Dagarna flyter ihop då man går hemma och jag deppade alldeles nyss för att jag missat "Gockas" födelsedag. Det var innan jag insåg att det är tisdag idag, inte onsdag, och att det är idag gubbe-hatten åker på.

Stolt syster ser på då du sliter ut dig ;o) Kram!