besök

lördag 7 mars 2009

borde byta nick..

..till fettrött.

Kom hem runt 13.20, gick och la mig, och vaknade nyss, dvs strax efter 16.00. Börjar jobba mitt andra pass den här helgen 18.00. Tio timmars jobb.

Jobbade i morse åt karamellkungen om någon missat det. Ska köra själv på lördag, det gick bra idag. Inga problem. Puttade bort Julle flera gånger när jag låg och sov, när han kom för att ligga bredvid och gosa. Drömde att han la sig mitt i allt godis som jag skulle packa upp. Stackars katten fattade väl inte alls varför matte muttrade och puttades.

Hur som helst, skulle logga in här på bloggen och misslyckades fyra gånger, innan jag kom på att jag skulle skriva min mail, och inte bara nicket.. därav fettrött.

Kommer inte träffa min donna på hela helgen. Hon får en, säkert välbehövlig paus från sin tjuriga mamma.. jag får en icke behövlig paus från min solstråle. Varför är livet så orättvist? ;) Så.. kommer hem i natt/på morgonkvisten, sover några timmar.. förhoppningsvis till minst ett. Sen börjar jag jobba igen 16.00 i morgon, till 01.

Wilma sover hos farmor och farfar i natt.. därför hinner jag inte träffa henne någonting i helgen. (hon sov så klart när jag åkte och jobbade i morse). Får träffa henne på måndag, då är jag ledig. Förmodligen trött och tjurig också.. stackars Bea.

Nu ska jag brygga en kanna kaffe och ladda inför kvällen och natten..

-m-

Inga kommentarer: