besök

söndag 29 mars 2009

..och jag vet att jag gör fel.. men vad är rätt i en situation av vibrerande tystnad.. kvävande tystnad. Jag måste få prata.. jag måste få ut det där.. Jag måste också få må bra i allt elände.. Få vara Malin innan hon försvinner helt.

Ibland måste man slåss också.. slåss för sig själv och sitt liv. Lev med mig, istället för bredvid. Följ med för att du vill, inte för att jag ber dig. Annars blir det ändå fel..

Men jag säger inget nu.. inget mer.. du får slåss för ditt liv, jag vet inte hur du vill ha det. Bara hur jag vill ha mitt..

------------------

pulverkaffe
cigg
hosta
lunginflamation på g? Det får hålla sig i schack till efter påsk, har inte tid tid att vara sjuk på riktigt förrän efter det..
snor
Och jag magrar av..
Jag känner det..
Vissa bli större, jag blir alltid mindre.. jag sover mindre, jag jobbar mer, tänker mer.. äter alltid mindre.. maten växer i munnen och det jag väl äter tas ändå inte upp.. som om hjärnan inte hinner med när den är fylld av annat..

Blir mest kaffe.. och cigg
och lunginflamation och snor?

*suckar*

Inga kommentarer: