besök

onsdag 25 mars 2009

trött..

snoozade klockan en kvart.. eller nåt sånt.. eller ställde om tiden *s* är så trött!! ska plocka karameller med Mia idag.. börjar åtta.. får se hur många butiker som hinns med..

Ska snart väcka Wilma, hon ska vara på dagis 7.15. I morgon jobbar jag 11.30-16.00 (skulle jobbat till 14.30, men jag sa ja till extratiden så klart) hoppas wilma sover lite längre då.. kan lova att det inte skulle sitta fel med lite sovmorgon just nu. (gör det väl aldrig iofs).

Har ont i magen.. och fryser.. och det kliar på min rygg.. (skulle tagit bort stygnen igår, men hann inte, inte idag heller.. så det blir nog ingen sovmorgon i morgon, måste gå och få dom borttagna innan dom blir en del av mig haha).

Hoppas alla har det bra där ute.. förresten glöm inte att ni kan kolla deklarationen på internet från och med igår ;) Jag kom på det på kvällen, surfade in och kollade (man måste ha e-legetimation) och voila.. jag får tillbaka.. phew.. trodde jag skulle få betala eftersom jag tjänade så lite förra året.. och föräldrapenningens skattesats är ju inte så hög.. men lyllo mig ;)

Näe.. dricka upp och sen väcka damen.

-kram världen-

Inga kommentarer: