besök

söndag 8 mars 2009

Se där ja..

sov till 14.30 haha. Nu ska jag gå till jobbet om 17 minuter. Vilken helg *skrattar lite*

Kollade schemat, verkar som om jag blir mer eller mindre själv i köket i åtta timmar idag.. vad kuuuul (inte).

Bara kassa och DT-folk (driven).. konstigt tycker jag. Tycker inte om söndagar på jobbet bestämmer jag nu.. eller jo det gör jag visst *s*

Men jag tycker inte om att inte träffa min gumma på hela helgen. Hon ger mig energi. Pratade just med henne i telefon (hon är ju hos farmor och farfar).. men när jag frågade om pappa skulle hämta henne sen, sa hon snabbt "neeeej" och sprang ifrån telefonen.. så kan det gå. Först när jag började prata med henne sa hon "mamma! mamma.. mamma", det var mysigt :) *sakna och längta*

I morgon ses vi igen jag och pärlan. Då är jag vaken och jag och gumman ska städa lägenheten halva dagen, för på tisdag fyller maken/pappan 30 år.

Vi ska nog vara ute och busa lite också hoppas jag. *längta längta längta*

Nu ska jag dricka upp kaffet och byta om till jobbkläder igen (känns som om jag nyss tog av mig dom).

-kram världen-

Inga kommentarer: