besök

söndag 15 mars 2009

lite pepp

..vad skönt väder det är ute! Satt och läste en blogg, eller kikade igenom en blogg nyss.. dom hade varit utomlands någonstans, det såg så skönt ut.

Sen surfade jag in på aftonbladet.se och kikade lite. Då hittade jag detta:
http://www.aftonbladet.se/kropphalsa/traning/article4544005.ab?teaser=true

Det ska jag göra så fort stygnen är borta.. sommar here I come!

Jag är lite pepp idag. Lite piggare, lite gladare. Kan bero på vädret. Känns nästan som vår ute.. vad jag längtar!

I morgon börjar jag jobba 7.00 som en vanlig människa (enligt svärfar). Slutar iofs 13.00 och det gör inte vanliga människor (enligt svärfar igen).

Beställde bläckpatroner på incklubb just. Ska börja måla lite idag..

För att citera Kenta:
"just idag är jag stark, just idag mår jag bra, jag förs frammåt av kraftiga vindar. Just idag är jag stark, just idag mår jag bra, jag har tron på mig själv, på min sida"..

Pepp pepp.

Blir bara två dagar på donken kommande veckan förresten. Och fyra dagar på k-kungen (möjligen fem, ska kanske ta coop nu på onsdag om pappa kan passa Wilma). Lördag blir segt. Först karamellkungen. Blir det som igår är jag inte klar förrän 14.00, sen börjar jag donkenpasset 18.00-04. Bävar lite, men vad fan, det går nog ;)

Oki.

-m-

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vadå stygn?? Vad har jag missat??

fetsnygg sa...

tog bort ett födelsemärke på ryggen, så då sydde dom tre stygn.. inget värre än så haha :)

Anonym sa...

Ok va bra :P

Anonym sa...

Har väntat, och väntat, och väntat på att det ska dyka upp ny text. Sedan körde allt ihop sig på hemmaplan och nu fick jag läsa ikapp igen. Ingen rolig tisdagsläsning för en överbeskyddande syster med vild fantasi... Kram!