besök

torsdag 5 mars 2009

fyllde just i..

Wilmas dagisschema. Skulle ha gjort det i flera dagar, men har inte orkat kolla när hon ska vara på dagis och sånt, med båda mina jobb i beaktande. Lovade när jag hämtade henne idag, att de skulle få schemat i morgon, så jag tog mig i kragen efter kvällens film.

Så.. nästa vecka ska hon vara på dagis tre dagar, veckan därpå fyra dagar (med tidiga mornar usch och fy!) och tredje veckan (man lämnar schema om tre veckor på en gång.. när man har så rörigt schema som jag) ska hon vara där ALLA fem dagarna. Det är ju toppen för Wilma. Ser inte fram emot dagisvecka två när ingen morgon blir efter 7.20.. usch och fy.. de två andra veckorna är mer humana (från trötta mammans synvinkel alltså hehe).

Så.. I början av april, i samband med påsken blir det nog också en del dagisdagar, men efter påsk lugnar det nog ner sig igen.. Nu i mars blir det ju mycket eftersom jag ska lära mig/komma in i nya jobbet.

Jahupp.. mer hänt? Inte mycket av intresse för er ;)

Så.. sova kanske haha. I morgon är det ny arbetsdag, och helgen ska vi inte tala om.. bäääävar.. först jobb på morgonen på lördag, sen tio timmar på donken. Och söndag nio timmars stängningspass igen.. (på schemat, vilket förmodligen innebär 9,5 timme minst). Sova var det.

-kram världen-

p.s. Idag kissade Wilma i sin supersnygga rosa potta. D.s.

Inga kommentarer: