besök

torsdag 12 mars 2009

mhm...

Har egentligen ingenting jag vill skriva här.. det är så mycket som man inte ska nämna på internet.. vem vet vem som egentligen läser..

Lite kan jag delge er i alla fall.. som att jag tog bort ett födelsemärke på ryggen idag.. tre stygn blev det. Jag var inte ett dugg nervös innan jag gick dit.. men när jag väl kom sa doktorn att jag var tvungen att ligga ner, eftersom jag kanske skulle svimma (då blev jag lite nervös).. sen kom det en praktikant, vilket inte gjorde saken bättre, eftersom doktorn i detalj var tvungen att berätta vad han gjorde (där låg jag på britsen krampaktigt hållande i under den.. vilket resulterade i att huvudänden åkte upp.. jag kom visst åt någon spak hehe).. hur som helst, han var tvungen att gräva sig in i vävnaden, tills han kom ner till fettvävnaden, då pyser det upp gula saker (precis vad jag ville höra där jag låg.. inte)..

När jag frågade om det skulle göra ont, innan ingreppet, så sa han att neeej bara om jag råkar komma utanför det bedövade området med kniven (tack tack doktorn!).. det gjorde inte ont.. förutom när han satte första stygnet (eftersom han stack utanför bedövningen.. hm..)

Okej.. nog om det *s* Nu är det borta i alla fall :)

Wilma var med Jocke på 1,5 års kontrollen igår. Doktorn sa att Wilma var den duktigaste lilla 1,5-åringen på länge och att hon ville ta med sig Wilma hem *stolt*. Hon grät inte när hon fick sprutan, hon tittade bara på doktorn och sa -oj oj! Modiga lilla Wilma.

Sen fick hon mersmak på klossbygget, så när hon och jag var hos Jenny och drack kaffe idag, hittade hon Elias klossar och byggde flera små torn. Söta unge :)





Så.. i övrigt har livet varit lite turbulent för oss alla. Mitt fel den här gången.. och om någon undrar något, ska jag försöka förklara och berätta, men det här är fel forum för sådana utsvävningar. Hur som helst är det på väg åt rätt håll igen, och det är jag så glad och lycklig över.

Min make har fyllt gubbe dessutom, och det visar han genom att inte skämmas över att se tjejfilmer när jag vill det *fnissar*. Ni vet "en shopahollics bekännelser" och "bröllopsduellen" och det stuket. *me like*.


I morgon är det lite jobb på donken, på lördag förmiddag är det lite jobb på karamellkungen, men i övrigt blir helgen lugn.

Nu blir det tjejfilm.

-kram världen-

Inga kommentarer: