besök

söndag 13 april 2008

bloggblogg

Tänkte skriva något cynsiskt.. men fan orka..

Svenskar är sådana fjantar.. det är allt jag orkar skriva.. FJANTAR!!!!

kopierar in min lunarblogg här i stället (ja jag är också en fjant)..

Engla
Idag 20:28
Övrigt, 0 läsare totalt

Det är fruktansvärt hemskt, det är det.. hemskt och hemskt.. MEN...

Jag blir ganska irriterad faktiskt.. över alla lajvinlägg.. RIP Engla osv osv.. visst det är hemskt.. men enbart för att aftonbladet skriver om det.. och möjligen expressen.. så får halva sverige fnatt.. skriver massa vila i frid.. död åt peddosvinen.. bla bla bla..

Barn dör varje dag! Barn blir utnytjade sexuellt varje dag! inte av okända, utan av sina fäder, bröder och morbröder.. mammor i vissa fall.. varför reagarar folk NU..

Det är JÄTTE BRA att människor reagerar.. absolut.. men reagera VARJE dag.. jobba som volontär inom bris.. åk som volontär till andra läder.. skriv inte bara en jävla massa toma ord som R I P.. död åt pedofilerna.. gör någonting om det är så jävla hemskt!

Men för all del.. sitt hemma vid era datorer och skaka på huvudena.. sitt och skriv massa larviga engleska uttryck.. sitt och tyck till och låtsas att ni bryr er.. bara för att alla andra gör samma sak.. skriver en, skriver flera, skriver alla.. stackars familjen till Engla.. jävla lastbilschaffis.. fan ta psykvården som inte fungerar.. JA, det är hemskt.. men det är hemskt överallt i varje stad varje dag.

Vet inte riktigt vad jag vill ha sagt.. mer än att det känns som ett jävla hyckleri när folk tycker till.. även om tankarna är goda.

Hur många bryr sig på riktigt.. egentligen? Mer än att det är hemskt.. stackars familj, (det händer inte mig, så nu kan jag tycka till på lagom avstånd)..

näe förlåt.. känns bara så skenheligt även om tanken är god.

-m-

Inga kommentarer: