besök

måndag 21 april 2008

tralla la

Den här snodde jag.. eller lånade eller nåt, av Fejdan.

Tre namn du går under:
1. Malin
2. "Du"
3. smalin (ibland)

Tre saker som skrämmer dig:
1. att förlora någon jag älskar.. alltså att något ska hända någon av dem
2. arbetslivet (hahaha)
3. -

Tre saker du har på dig (just nu?):
1. trosor
2. mjukbrallor
3. ett linne

Tre av dina favoritlåtar just nu:
1. -
2. -
3. -

Tre sanningar om dig:
1. jag är självutnämnt visast och klokast av alla (vad gäller värderingar och livsåskådning hahaha)
2. jag är bekväm och lat
3. jag är estetisk

Tre av dina intressen:
1. böcker
2. shoppa kläder
3. pyssla med det ena eller det andra.. klippa klistra måla

Tre saker du verkligen vill ha:
1. massor av pengar
2. sjävdiciplin
3. ett lyckligt liv

Tre människor du utmanar:
1. wilmas farmor
2. wilmas farfar
3. Alla som läser detta (ni kan väl skriva skiten i kommentarrutan haha)

Inga kommentarer: