besök

måndag 21 april 2008

Helgen

Helgen var bra.. det var så skönt väder.. och det är det idag också..

Det var inte alls svårt att vara barnvakt åt lillkillen.. han fick mat.. sen gick vi och köpte massa godis (till mig), sen gick vi hem och han fick välling.. sen var det sovdags, och han somnade som en stock.. det var den barnvaktningen det *s*

Jag ska komma på ett pris till min syster.. vad svårt det är att komma på pris. (nej hon ska inte sluta röka, för hon röker inte).. Det måste vara ett bra pris..

Jag är sugen på att måla.. tror jag ska måla nåt faktiskt.. blev sugen precis nu haha.

På torsdag eller fredag kommer min bibliotekarie hit.. det ska bli sååå roligt.. *längta längta* Hoppas det är fint väder..

När tokliten vaknar, ska vi gå till Jenny och Elias och dricka kaffe.. och i morgon fyller Elias ett år!!! Vi ska hitta en present till honom idag också.. livet är härligt :D

-kram världen-

1 kommentar:

Mary sa...

Klart att det blir fint väder, det är ju tradition! Ska alltid ha premiär på bara ben och uteglass i April i Katrineholm. Varje år!!!