besök

lördag 5 april 2008

idag..

..blev det nyslingat hår.. och selftanning hudloushen (hur stavas det?!?).. sen gick vi ut och åt :) Gott så gott... Kan berätta att jag inte såg ut som en tigerkaka den här gången.. jag blev riktigt fin faktiskt.. och nöjd.. och lite gladare också för den delen..

Sen hälsade vi på Wilma, som temporärt har flyttat hemmifrån *fniss* näe, det har hon inte.. Så såg vi på den där körduellen eller vad det heter..

Sen lite data.. och snart ska vi se film.

Sen sova.. och sova läääänge.. I morgon ska jag säga till Wilma att hon får flytta hem igen.. hon är för liten för att flytta hemmifrån redan.. min söta lilla vilda Wilma. Pussade henne iallafall godnatt.. och fick lite slemmigt Wilma-dräggel på hakan, som jag sparade i en burk om jag saknar henne förmycket under natten.. nej nu skojar jag med er.. Hon är min lilla dregglo gullo :)

-kram världen-

1 kommentar:

Fejdan sa...

Jag svarar här med, ifall du missar mitt extremt utvecklande svar. Hihi. :D Nej nej nej. En hundralapp i månaden typ, tjänar jag, så här finns inget som går att likna vid Blondinbella. Min tanke med annonsnätverken är att själv kunna använda mig av dem så snart jag sätter igång med marknadsföringen inom mitt företag "på riktigt". Därför nästlar jag mig redan nu in i nätverken för att kolla hur det går till Oftast får man procent på någon som säljs via en annons, men jo, max en hundring i månaden för min del. Och jag gör ingen reklam i den bemärkelsen när jag skriver om vad jag har på mig etc, tanken där är ironisk i förhållande till flertalets "dagens outfit" som inkluderar kläder för hur mycket pengar som helst. Så jag kontrar lite med ironi utan att vara sarkastisk och billig jävla outfit, så får man såklart