besök

fredag 11 april 2008

Linslus-mamma

..fick för mig att jag skulle vara vild och vacker idag.. um nåja.. sitter och dricker en 8,5% öl.. så vild är jag väl i alla fall.. eller gör åtminstone ett tappert försök.. eller okej.. jag är helt mupp.. Vädret fick mig hur som helst att längta till fullknökade uteserveringar i solen, kall öl och roliga människor..
Tog en dusch, plattade håret, smörjde in mig med den där självfärgande krämen, som dessvärre mest gör att jag glittrar som om jag vore svettig, och gör mig halvorange.. sminkade mig och tog på mig åtminstone halvfina kläder..

Således sitter jag nu här vid min dator, med karln vid andra datorn och stolle-ungen på golvet.. och dricker en ljummen apstark öl (nej den är ISKALL, men det låter mindre tragiskt om jag verkligen berättar hur god den är).. Jag är nöjd. Det är ingen uteservering, och det kryllar inte av människor i kortkort och fräna frisyrer.. jag är varken särskilt vild eller särskilt vacker, men det är mitt ialla fall.. och det är ganska mysigt :)



Dokumenterade mitt "vilda, vackra" tillstånd och min underbara bebis, som faktiskt förgyller de flesta av dygnets timmar.. särskilt när hon är på bra humör.

-kram världen-

2 kommentarer:

Anonym sa...

Shit va fin du e i håret :)

fetsnygg sa...

TACK!! :D