besök

tisdag 29 april 2008

Jobb

Mailade frotté igår.. men jag har inte fått nåt svar.. fan :(
Var väl ett ointressant kass mail måhända..

Idag ringde jag jobbet och sa att jag var redo att hoppa in fredag-lördag, lördag-söndag om det dyker upp nåt.. Samordnaren sa att hon tänkt ringa mig och fråga, om det var okej att dom ringde mig och frågade, om det blev kris. Ring på, sa jag.. nämnde inte att jag är i stort behov av jobb.. kan ju ändå bara jobba helger än så länge..

Kikade på ams idag också.. men det finns ju inget där givetvis.. vill jag ha jobb får jag som vanligt ta saken i egna händer.. vet ju inte vart jag vill jobba bara.. får väl maila kuriren i morgon kanske..

*suck*

Hatar pengar.. eller brist på.. suck suck suck..

Nästa år blir förhoppningsvis bättre ekonomiskt alla fall. Sambon har fått löneförhöjning förresten.. med 4 kronor i timmen *fniss*.. än finns det hopp ;)

Vi kollade förresten på ett hus igår.. men jag gillade inte läget.. det låg liksom i ett vägkors kan man säga.. annars var det inget större fel.. men jag sa "nej".. ska man köpa hus vill man ju känna att det är "hemma" på något vis. Att man känner för att bo där i årtionden.. att det finns potential och möjligheter.. Vill inte bo i ett vägkors.. ;)

Nu ska jag spela lite betapet och fundera över vad jag ska sälja, för att pengarna ska räcka till alla räkningar haha.

-kram världen-

Inga kommentarer: