besök

lördag 24 maj 2008

FASTA

Har blivit lite mycket skräpmat på sista tiden.. för att inte tala om godiset, snacksen och kaffet.. mängder av kaffe.. minst tio muggar om dagen.. det märks på kroppen vill jag lova. Har funderat några dagar på att köra nån form av kur.. och idag gjorde jag slag i saken.

Jag drog ner på stan, sickade in på life-hälsokosten.. kikade hyllorna, frågade lite om råd, och ringde sambon för att fråga om lov (eller förvarna om jag ska vara ärlig haha).

Köpte ett "faste-paket" för sex dagar.. nedtrappning två dagar innan, upptrappning två dagar efter.. sammanlagt tio dagar med andra ord. Här ska rensas ut gifter ur kroppen, slut på kaffet läsken godiset och snabbmaten.

Ledins Vitaminfasta.. allt man behöver i en låda tung som bly..

Ska börja nertrappningen på måndag..

Förhoppningsvis sitter byxorna bättre efteråt också haha.

Ska börja med "bikini-skolan" också.. fan vad jag har lagt av mig.. får se hur mycket jag orkar under fasteperioden.. i värsta fall får jag börja min bikinitrimning efteråt.. *s*

-kram världen-

Inga kommentarer: