besök

onsdag 28 maj 2008

Har väl inte mycket..

..att säga just idag..

Pappa har lunginflamation, öroninflamation och diskbråck.. vet ni vad hans första fråga till läkaren var? "kan jag spela golf?" *fniss* Lite roligt var det? haha.. läkaren sa nej förstås.. då sa pappa "nehe.. jag hade inte tänkt spela den här veckan i alla fall"...vilket faktiskt är ännu roligare, med tanke på att han fick ont i ryggen i förrgår.. sen gick han nio hål.. och igår var han stel och snuvig med feber, men han blev så förfärligt trött på David och Wilma som bara busade och bråkade hela tiden. Vi var där jag och Wilma, och jag och pappa var lite barnvakter åt David, när Mari var hos tandläkaren.. (personligen tyckte jag att pappa gnällde värst av alla barnen hehe.. han suckade och stånkade och var på ett förfärligt humör.. Berodde väl på ryggont, feber, öronvärk och hosta kan jag tro) så då gick pappa nio hål för att slippa barnskriken.. och jag och Wilma fick passa David ensamma en stund.. Det var nog tur att han gick till doktorn idag så någon satte upp lite hälsoregler, typ vila vila vila.. tokiga gubbe *fniss igen* Han fick mediciner mot alla åkommor ialla fall så vi får hoppas att han kryar på sig snart. :)

-m-

Inga kommentarer: