besök

torsdag 29 maj 2008

lägesrapport

..lite hungrig.. lite snurrig i huvudet.. helskojig i magen haha.. idag har jag bara 5dl buljong kvar och en mugg te (3dl).. och vatten i obegränsad mängd så klart.. gick lättare än vad jag trodde att få i sig allt det där drickat.. teet är verkligen gott.. lite beroendeframkallande tror jag.. kan det vara opium i eftersom jag blir snurrig? um näe.. skojar bara..

Wilma sover.. vi har varit på stan med Mari och David idag.. sen var vi över med Maris febertermometer på eftermiddagen.. så har Wilma krupit runt lite på gräsmattan här utanför..

shit jag är verkligen snurrig!! stod att man kan bli det dom första dagarna.. så det är väl bara att bita ihop och stå ut..

Kanske ska sova lite zzz fast då vaknar väl Wilma :(

jaja, Jocke får ta henne då ;)

-kram världen-

Inga kommentarer: