besök

tisdag 27 maj 2008

natt i ingenstansland..

Så där ja.. alla nattliga bestyr avklarade.. utom sova-biten då vill säga..

Väckte ungen, bytte blöja, fixade en flaska välling, gav henne vatten, tog tempen (feber), alvedon, äta vällingen (det gjorde hon utan problem min söta lilla älskling), bädda ner i sängen (lägga i sängen eftersom hon vägrar använda täcke.. idag sover hon i body och tunna mysbyxor).. koppla hunden, ut och rasta (kiss och bajs Meja kortison).. hälla upp en sista kopp kaffe som jag dricker nu (inget kaffe sen på tio dagar)..

ska väl snart borsta gaddarna, ställa alarmet på halvåtta så jag hinner ringa bvc alternativt vårdcentralen om en tid till min lilla donna innan alla tider är upptagna.. i morgon bitti alltså..

Hupp.. är inte trött.. eller så är jag trött.. jag vet inte riktigt..

tills i morgon..

-godnatt världen-

Inga kommentarer: