besök

måndag 26 maj 2008

Liknelser..

Jag blir så smart när jag röker tralla laaa.. eller inte.. hur som helst kom jag på massa liknelser.. eller ialla fall några..

ett förhållande är som en tvåmanskajak.. det funkar bara om man paddlar i takt.. paddlar en blir det jävligt tungt men går långsamt frammåt, paddlar man i otakt snurrar man runt på stället.. och kommer det in en tredje person och ska paddla också, då blir det fan vält..

eller ett förhållande är som en tandemcykel.. man måste trampa i takt annars blir det pannkaka av det hela.. och om bara en trampar.. ja det säger ju sig självt..

hupp det var visst bara två..

I morgon börjar jag min fasta.. fast nedtrappning två dagar.. skulle börjat idag, men hann inte handla igår.. så det får bli i morgon..

Wilma har feber och sover hela dagen 38,4 senast jag tog tempen för en halvtimme sen.. lite mat, lite vatten och alvedon och så sängen igen.. lilla loppan

-m-

Inga kommentarer: