besök

torsdag 29 maj 2008

Jag..

..gillar att läsa Fades blogg.. hon är rolig.. Inte för att det är så roligt att ha sin lägenhet under en järvägsbro.. men jag menar att hon skriver roligt.. eller alltså.. läsvänligt, intressant och.. vad var det dom sa på högstadiet lärarna.. um.. jo med en rytm i språket hehe.

Sitter här och smuttar på vatten blandat med plommi (är väl plommonjuice eller nåt).. ät med sked stod det.. sked my ass.. jag ligger efter i dryckesschemat.. jag sitter här och dricker lååååångsamt.. sen måste jag visst dricka örtté igen.. och efter det var det grönsakskur och fruktjuice.. och sen en kopp te igen.. och det var bara fram till lunch.. jag har druckit en te och den här smuttedrinken.. fan vad jag kommer få dricka.. hur ska jag hinna??

Man MÅSTE dessutom dricka allt som står på schemat.. herre gud.. jag har att göra hela eftermiddagen.. och det värsta av allt.. då är det dags för te igen!! till middag är det buljong och då får jag pressa i vitlök (som om jag inte kommer lukta apa ändå hahaha) prisad vare fastan!

-m-

p.s. glömde.. jag måste visst dricka mellan två och tre liter vatten under dagen också.. liksom HUR HUUUUUR ska det gå till? lite roligt är det i alla fall :D d.s.

Inga kommentarer: