besök

onsdag 7 maj 2008

jag ÄR en idiot..

Jo så är det..

Jag har bara 90 dagar kvar lägsta nivå på föräldrapenningen.. jocke måste överlåta dagar tillmig.. med lite otur missar jag en vecka helt nu... sitter i telekö *suck*
--------------------

148 före i telefonkön haha.. kom ialla fall fram.. jocke måste överlåta 180 dagar till mig, 90 fulla och 90 andra.. och sen måste jag skriftligt överklaga beslutet om att jag inte får någon föräldrapenning alls.. undra om dom accepterar att jag är en korkad blondin eller om jag måste skriva något annat.. faktum är att jag varit en korkad blondin, helt klart.. inte för att det har med hårfärgen att göra men i alla fall.. så skriva brev, skriva överlåtelse, jocke skriva under.. skicka in.. och hoppas att det går fort som fan och att det löser sig.. annars får jag inga pengar den här månaden!!! aaaah..

Har skickat en jobbansökan till sörmlands grafiska idag.. by the way..

Nu vaknade tokungen.. lunch till henne, ny blöja också.. sen sol och glass.. sen ta tag i allvaret (kan alla fall inte slänga nåt på lådan förrän jocke skrivit under).

Kram världen

Inga kommentarer: