besök

tisdag 13 maj 2008

inte bra..

Nej det är inte bra att ta tag i mammas byxben när man vill stå upp.. åtminstone inte om det är byxor som införskaffades när mamma var gravid, och som har dragsko i midjan, som mamman förmodligen inte har dragit åt ordentligt.

Det kan ge följande resultat:

1. mamma tappar byxorna
2. mamma tappar byxorna och ungen tappar balansen
3. mamma tappar byxorna och både unge och mamma tappar balansen

Resultatet som blev nyss, inte så skoj, men det gör inget. Jag upptäckte att jag höll på att tappa byxorna, och lyfte upp ungen innan hon tappade balansen, givetvis också innan jag tappade byxorna. Tur det. Nu har det förvisso växt upp massa buskar och skit framför fönstret i datarummet, men man vet aldrig om nån knasboll står ute i grönskan och kikar in.

Tilläggas ska att jag INTE går runt i gravidbyxor.. det är bara, för mig nu när jag inte är gravid, väldigt stora byxor med häng. Resåren gick under magen när Wilma bodde där inne, så nu vet ni det. Skulle förmodligen behöva två storlekar mindre nu för att se vettig ut.. men som Roger säger; "du ser aldrig vettig ut".. och som min egen pappa säger "har du inga vettiga kläder?". Och ni har så rätt, jag ser inte vettig ut, och nej, jag har inga vettiga kläder. Vett sitter på insidan och behöver inte speglas av det yttre.. och vettiga kläder är överreklamerat haha.

-kram världen-

Inga kommentarer: