besök

tisdag 27 maj 2008

kaffe

Det var LÄNGE sen jag hade så ont i huvudet som idag.. mådde illa och minsta lilla ljud drev mig till vansinne.. fick bli några koppar på kvällen och nu har det släppt som tur är.. får nog dricka en kopp i morgon också.. det är ju nertrappningsdagar nu.. idag och i morgon.. så på torsdag blir jag helt kaffefri :)

Var på axelssons lagerrea idag när huvudvärken satte in.. kom hem med ett paket boxers till sambon och två t-shirtar till mig.. pallade inte att kolla kläder när huvudet kändes som det var satt i svångrem.. sen blev det bara värre.. vilket säger endel om min kaffekonsumtion..

Livet i övrigt då.. om man bortser från alla tankar, klumpen i magen och allt det andra som hänger ihop med att tänka för mycket så.. jo det är väl okej.

Wilma hade svårt att somna.. det var väl örat som spökade.. hoppas det blir bättre efter några dagar med medicinen.. min lilla söting.

Nu sova..

-m-

Inga kommentarer: